domingo, 18 de marzo de 2012

El meu cosí el llapis!

Avui, us parlaré del meu cosí el llapis.
El pobre està molt gastat, molt destroçat i, l'únic que escriu són bojenades. L'amo del llapis és un nen de vuit anys. Ha repetit curs dos cops, crec, perquè ara va a primer de primària encara. Ell no diu ni una frase sencera sense dir una tonteria. El meu cosí sempre em diu que treu zeros al exàmens i, no sap llegir. No vol escriure, i, pensareu "Però, el llapis no està gastat d'escriure?" No, per desgràcia ell està gastat per la punyetera maquineta. Sempre ens treu protagonisme...  però, això és una altre història, una altre capítol de la meva curta vida.
A més, un altre dia, a part de parlar-vos de la maquineta, us parlaré de la wifi... La pesada de la wifi ha fet que no us pugui escriure abans.


No hay comentarios:

Publicar un comentario